torsdag 20 januari 2011

Ego sum

Jag är numera brunett igen. Eller, det är bara toning så det håller ju bara ett tag men det kändes fräscht med en lite förändring. Nu ser jag iofs ännu blekare ut men det överlever jag.

Igår fick vi tillbaka uppsatsen och vi var tvugna att komplettera. Ush och fy! Jag har aldrig behövt göra det innan, men det kan sägas till mitt försvar att det inte var mitt fel. Anyhow, jag har fixat det nu så jag hoppas vår lärare blir nöjd nu. Har inte tid att fixa med det, har alldeles för mycket med den andra kursen.
Har börjat läsa in kurslitteraturen och boken jag läser nu är faktiskt riktigt intressant. Tummen upp för det!

Hade tänkt träna idag men mitt jävla halsont vill inte ge med sig. Jag kommer nog få dras med det fram till operationen. Stor suck. Så jag får sysselsätta mig med att plugga och tvätta istället. Det finns ju inte så mycket att göra om dagarna när alla andra jobbar...

Ikväll kommer Lina hit (hoppas jag) så det blir trevligt iallafall! Och har jag riktigt tur kanske jag får mina kläder och skor från HM inom kort också.

Inga kommentarer: