fredag 28 januari 2011

Fredagkväll och jag jobbar helg... sååå därför tänkte jag wtf jag "unnar" mig nåt flottigt. Typ en pizza... eller två. Yes, it's true haha, jag har beställt två pizzor med hemkörning och just nu verkar det som att dom anländer om cirkus 35 minuter. Ahh, när man väntar på nåt gott!
Asså jag vet att det är tjockisvarning MEN jag köpte faktiskt bara två stycken för att man slapp hemkörningsavgiften på 50 kronor då :) Och om en pizza kostade 50 spänn kunde jag lika gärna ta en till för samma pris LIKSOM.

Det är ju traaadigt att jobba på helgen. Då ska man ju umgås med vänner och ha allmänt kul. Jag umgås med Shela istället. Som för övrigt har halverat mitt trosförråd idag. Jepp, då blir man glad. Hundjävel! Får väl ut på trosjakt i veckan, men det är inte lätt att hitta det perfekta paret...

Imorgon blir det party i måttliga mängder med Bonafides releasefest på Happy. Ska bli mucho trevligt! Inte för blött dock, det är ju en (jobb)dag på söndag med. Men skoj skoj! Jag längtar lite...

Inga kommentarer: