söndag 28 november 2010

Helgen

Det har varit full rulle ända sen i Fredags. Efter jobb åkte jag till stan för att handla lite presenter till kusinerna som fyllt år. Upptäckte då att mitt kort blivit skimmat, igen... Så det blev ju inga presenter, det får vänta till nästa vecka när jag fått ett nytt kort. Hann visseligen ta ut lite pengar på banken men dom varade ju knappast hela helgen som jag hade tänkt mig haha.

Hursomhelst blev det gymmet och ett riktigt tufft träningspass därefter och kvällen avslutades med party. Jag skulle ta det lite lugnt eftersom jag skulle upp kl 8 dan därpå. Men ofcourse blev det ju icke så för det blir det aldrig. Så det blev ju all in iallafall med liveband på Horns up och därefter KB. En lyckad kväll och jag mådde som jag färtjänade igår. Var hes som fan och kunde knappt sjunga alls. Hööl på att somna under eftermiddagen hehe men jag lyckades ta mig igenom det även den här gången. Åkte sen hem till Vilebovägen och födelsedagsmiddag för Stoffe. Det serverade känguru och alla som känner mig vet att jag inte gillar att äta vilda eller annorlunda djur. Detta vet ju även familjen, men de tycker det är kul att plåga mig så jag fick ju bita ihop och äta lite, men bytte tallrik med min hungriga bror efter en stund :)
Efter middagen åkte jag till Kvarby för att fira mina kusiners födelsedag. Blev en mkt trevlig fest och kvällen avslutades på Distortion.
Sov länge idag och mådde hur bra som helst när jag vaknade!! Förutom att jag bara hade 55 kr på mig och behövde köpa cigg OCH en pizza. Hur lösen man det utan kort? Men jag är inte den som är den så nu har jag ätit en smarrig pizza och köpt cigg och jag har pengar över. Nice.

Ska bara ta det lugnt resten av dagen och förbereda mig för nästa intensiva vecka med träning, skola, kör m.m. Hoppas på många trevliga överraskningar :)

Idag är det förresten 1a advent och jag har glömt köpa en ljusstake. Kasst!

Inga kommentarer: