tisdag 30 november 2010

Ja jävlar

Ibland hade det varit skönt om man levde i sin egen lilla bubbla och slapp diskutera saker och ting med andra. Det hade varit så underbart om man slapp bli ifrågasatt eller "tipsad" när man inte bett om det. Så är det ju inte, I know, men som sagt hade det varit skönt ibland... Eller typ att alla bara ljög för en vad man än sa och höll med bara för att göra en glad, kanske påpeka liiiite ibland men inte så att det blev jobbigt. Så att man kunde få gå sin egen väg och göra sina egna misstag eller lyckas på egen hand. Inte "akta sig för att göra om andras misstag"...

Skulle ha käkat middag med en vän ikväll, men tågtrafiken är ju lite si och så, så det får bli en annan dag. Vad ska jag nu laga till mig själv då? Kommer nog på något nyttigt och gott snart. Men måste plugga lite först. Har 9 dagar på mig att färdigställa ett grupparbete och två examinationsuppgifter. Härligt! Men sen är det bara uppsatsen kvar och sen är jag klar!!

Btw, fick en julkalender av mor min. En sån med en paket för varje dag :) Hon känner mig allt för väl hehehe... Har dessutom satt upp julstjärnan idag (äntligen), duktiga jag!

Inga kommentarer: