tisdag 23 november 2010

Vecka 47



I helgen var jag ute (ovanligt) och här är en bild, och det blir inte fler för jag har blivit urdålig på att ta med kameran ut. Måste bättra mig! Det var väldigt många som blev kära i Steffie när jag la upp denna på Facebook iallafall...

Nu ska jag plugga lite(lite) sen ska jag äta rotmos. Därefter blir det nog lite TV. Ska med andra ord göra allt för att slippa gå ut i det regniga vädret! Funderar på att skaffa en kattlåda till Shela så man inte behöver gå ut när det är dåligt väder :P

Imorgon är det luciaträning och kör. På torsdag redovisning av arbetet, träning och dejt med Lisi som har skaffat Wii. Fredag träning och gud vet vad. Och förhoppningsvis har mina kläder från HM anlänt så jag har något att ta på mig också! Lördag kör och tre födelsedagsfester (!). Söndag lär jag vara bakis. Så nu vet ni vad jag ska göra resten av veckan.

Inga kommentarer: