torsdag 14 april 2011

I'm almost back

Mycket bra dag idag. Besök på Linas "jobb", promenad i solen m.m. I like :) Började bli riktigt rastlös här hemma i sjukstugan så det var skönt att komma ut, men nu är jag trött som ett ålderdomshem!
Imorgon är det fredag ( o det känns som fredag för en gångs skull) och jag är så gott som återställd och dessutom ledig och väldans partysugen. Det var läääängesen jag hade en ledig helg jag kunde hitta på något på. Sist var nog i februari nån gång. Galet längesen med andra ord. Därför ska det festas lite hihi. Men man är ju inte ung o dum längre ;);) så man tänker ju på att det finns en morgondag också o tar det lite lugnt! Lördagen bjuder på heldag med kören och det ska också bli kul. Då gäller det att man inte slitit ut rösten kvällen innan som jag brukar göra. På Lördagskvällen har jag en hög alternativ men har icke bestämt mig för vad det blir än. Skoj skoj!

Nu går jag och lägger mig!

Inga kommentarer: