fredag 8 april 2011

Tråk

Vaknar som en klocka varje natt vid denna tiden, och kan icke somna om. Jobbigt är vad det är! Men jag kan ju inte förvänta mig att vara trött hela tiden när (i princip) det enda jag gör är att ligga ner o glo på TV hela dagarna.
Det är visserligen skönt att vara ledig lite, men när man inte ens orkar diska sin skitiga disk, eller sätta upp håret blir det ju en aning tröttsamt. Anar dock en förändring, tack och lov! Och en förändring ska det fantamig bli när jag är bra igen! Då ska jag ta tag i min träning igen. Det var lite väl längesen sist. 1 gång den senaste månaden känns inte OK. Speciellt inte om man betalar 200 i månaden.

O jag har så mycket kul att se fram emot denna våren/sommaren. I cant wait! 1 vecka till bara, sen ser jag ljuset ;)

Ska ge sömnen en chans till, kanske lyckas sova nån timme...

Inga kommentarer: