måndag 18 april 2011

Kort sammanfattning

Ojoj. Den här helgen har varit full av överraskningar!
I fredags hade vi grillparty och sen blev det Debban och KB. Festade hela natten lång. Gick upp okristligt tidigt och hade heldag med kören. Trots slitenhet blev det födelsedagsferre på kvällen och även Lördagskvällen blev till natt och tidigt morgon innan jag kom hem. Hängde vid kanalen halva söndagen och bara njöt av solen. Sen gick vi och lasrade bort lite oönskad hårväxt. Mysigt ;)
Imorse fick min ära grannes hund valpar och de är så underbara. Jag vill också ha!!

Och förresten, i fredags träffade vi Pontus gårdinger och Andreas Wilson ute. Inte för att det är nåt jättespeciellt men det blev roligt när någon (din bror Stasso) precis skrev till mig och trodde jag hade släpat med Ponta hem. Mohaha. Det ryktet vill jag dementera. Inte sant alltså :)

Nu ska jag städa min äckliga lägenhet och sen ska jag städa trappen. Ska försöka hinna njuta lite av solen också innan det bir jobb 15.30-24.

Inga kommentarer: