söndag 5 juli 2009

090705

Tillbaka från stan och min så kallade fika med Jusse. Ja fika och fika vi gick ett varv runt lilla torg sen bestämde vi oss för China box vid Triangeln istället och satt på en uteliggar-bänk i typ 2 timmar och pratade. Fast det var nog Jusse som stod för det mesta snacket hehe.. Hon är bra på det. Men det gör inget för hon hade spännande och intressanta saker att säga.

När jag kommer hem är det första jag får höra "Du ska väl inte äta? Det finns ändå ingen mat till dig". Haha, så snällt. Men jag hade ju redan ätit så det gjorde inte så mycket.

Nu ska jag förbereda mig mentalt för ännu en arbetsvecka med 7-15.30 pass och sen ska jag läsa min bok. Imorgon måste jag skynda, skynda för Stini fyller år så det blir snabbt hem och snabbt tillbaka till Videdal för lite födelsedagskalas. Mys!

Och en sak till. Alla ni som åker till Hultan imorgon. Ha det så fett! Jag önskar det var jag...

Inga kommentarer: