tisdag 21 juli 2009

That's so me

Jag slutade 15 igår(trodde jag skulle sluta 14, men icke) och stack hem och pysslade med lite av varje. Sen skulle jag bara vila lite så jag skulle orka göra nåt kul på kvällen eftersom jag, tro det eller ej,är ledig idag och imorgon. Men ni känner mig, jag blev så fruktansvärt trött och dessutom regnade det, så det blev en hemmakväll. Såg en bra film på TV, Great balls of fire. Handlade om Jerry Lee Lewis, nån kändis på 50-talet. Jag gillar sånna filmer. Men iallafall, jag var hemma, la mig innan midnatt och vaknade tidigt idag såklart. Kroppen har ju vant sig vid att stida upp vid 05, så att sova till 9 är sova ut verkar det som..

Ska strax sätta igång med att sanera lite här. Allt är en enda röra. Men jag SKA göra det nu, så fort jag e klar här. Sen får vi se vad som händer idag...

Inga kommentarer: