söndag 12 juli 2009

Helgen

Ojojoj jag kom in på internet! Det har inte funkat på några dagar och när inte min bror är hemma finns det ingen som fattar hur man gör.. Handikappade som vi är.

Imorgon har jag ännu ett helvetes arbetspass. 07.00 - 20.00. Jag pallar inte! Och inte nog med det så åker familjen så jag måste antagligen hämta Shela på min rast och ta med henne till jobbet.

Är tröttare nu än jag var i fredags. När man har jobbat en hel vecka är man trött som ett ålderdomshem (haha) och behöver vila, men samtidigt är helgen den enda chansen jag har att träffa mina vänner just nu för jag är så trött när jag kommer hem på vardagarna att jag för det mesta inte orkar göra något. Så det har varit en bizzi weekend..

I fredags var jag och tjejerna hos Maria och åt tacos och hade trevligt. Maria har flyttat till Vannagården, mysig lägenhet måste jag säga.

Igår åt jag på Mando med Jusse, sen träffade vi upp Lina och gick hem till min kusin och förfestade. Vi drog ut till Deep och mötte upp ännu en gammal godig, Malin. Hade en jättkul kväll som självklart avslutades med fyllekäk..
Och trots att jag gick hem relativt tidigt OCH åt OCH drack massor med vatten mådde jag piss idag. Qué pasa? Börjar jag bli gammal eller?


Nu är klockan halv nio och jag känner att det börjar bli dags att lägga mig. Hmm.. definitivt tantvarning där igen. I see the signs!

Inga kommentarer: