söndag 4 april 2010

Frosseri

Väntade i evigheter på bussen imorse. Kallt som fan och jag var glad att jag tog vinterjackan idag! Väntade dessutom en lååång stund på min kusin som tagit fel på tiden när han skulle hämta mig efter jobb. Men vi kom fram till påskmiddagen i Tjörnarp tillslut och fick träffa hela tjocka släkten :) Ingen mer påskMAT för mig detta året nu. Har ÄTIT så jääävla mkt denna helgen så jag tror jag spyr snart! Och förresten så SNÖADE det innan. Skit skit skit! Det var inte i Malmö men ändååååå. Sluta!

Beställde dessa 2 klänningarna från Nelly häromdagen. Eftersm jag får tillbaka på skatten tyckte jag att jag förtjänade det.







Nu ska jag nog lägga mig på soffan och läsa en bok en stund. Har börjat på en ny bok idag som heter "Vindarnas ö" av Elisabet Nemert. En mycket bra författare som jag kan rekommendera.

Inga kommentarer: