lördag 10 april 2010

Så sant så

Ja jag hade rätt(och Lisa) haha. Det blev inte direkt en lugn kväll igår. Spriten flödade och vi var hemma när det började ljusna. Men jag var jävligt grym igår och drack mycket vatten så därför har jag mått hur bra som helst idag, lite trött bara.

Hade en bra kväll/natt. Förfest hos Stina sen stack vi till Harrys. Därefter blev det Etage. Och jag spenderade halva tiden ensam uppe på rockvåningen haha.. Lite ball att jag fick sitta och övertyga folk att jag faktiskt HADE vänner där nere :P Men jag tror alla var nöjda med kvällen och den avslutades som vanligt på MAX. Det enda negativa är att jag spräckte min budget rejält. Men wtf..

Idag har jag mest legat på soffan och kollat på TV. Såg "Tomten är far till alla barnen" innan.. Den filmen ger en duktigt med ångest, fast den e rolig.

Nu sitter jag här med mjukiskläder och undrar om jag kanske ändå borde göra ngt ikväll? Något litet kanske. Det står mellan det och familjemys. Måste fundera lite. Ska lägga in några bilder frånigår snart också..

Inga kommentarer: