söndag 25 april 2010

Söndag, ej bakis

Så var denna helgen slut. Det blev utgång igår med, men jag tog det betydligt lugnare. Förfest på Bo01 och lite bootyshake på Harry's. Drack inte mycket, kom hem när det fortfarande var mörkt. Lyckad kväll!

Idag tog jag en tur till stan. Ville köpa tapeterna jag hittat, men dom var ju såklart slut.. Träffade Fancy och Nattis på Pizza Hut så det blev en lite lunch i solen också. Härligt väder!

Vad har jag mer gjort.. Jag har lagat lasagne till familjen. Gjorde 2 st, vi var 5 som åt och det tog typ slut. Hur sjukt är inte det? Och jag kan säga såhär, jag åt bara en portion. Sinnes.
Har också börjat packa ner lite saker. 2 flyttlådor med böcker och har inte packat ner alla än. Så är det när man är bokmal.

Nu funderar jag på att gå en låång promenad, eller gå och träna. Men det blir nog promenad eftersom vädret är så fint!

Inga kommentarer: