måndag 29 mars 2010

Dålig stil

Asså det verkar verkligen som att alla ska få sin deklaration förutom mig!! Så jävla orättvist! Jag har ju gått och väntat på den aslänge.. Men NEJ jag tror skatteverket sitter där och tänker Nä hon där Annika ska minsann få sin sist av alla. Eller nä, hon ska inte få den alls hihi. Fan ta er! Jag funderar nästan på att ringa dom. Haha, bara nästan. När jag sa det i helgen blev mina vänner helt upprörda :P Jag SKA inte göra det, men jag VILL. Det är taskigt..
Jag väntar även på ett vykort från Fuerto Ventura och på bodyn jag beställde. Vi får väl se om det dyker upp något i brevlådan idag. Förutom min mobilräkning..

Snart ska jag träffa Lina. Ska förja med henne till Infoteket så hon kan få ordning på sitt liv.

Ikväll blir det middag och kanske en cider ute med Juan. Viva España!

Inga kommentarer: