torsdag 25 mars 2010

Torsdag

Det verkar som det ligger pollen i luften. Det är nog dags att ta lite tabletter! Dom jag har nu fick jag på recept så jag hoppas dom är bra. Tog en nyss så nu är det bara att vänta.
Det är fint väder ute och lite "vamare" än vanligt så då tänker jag på det återkommande problemet. Vad ska man ha på sig? Det är alltid lika svårt. Kan man ta skinnjckan? Det kansk är kallt ikväll när jag åker hem från jobbet.. Ska jg ta det säkra före det osäkra?

Jaaa igår när jag tog busse hem från jobbet åkte jag med en skum schafför. Jag trör nästan att han hade druckit eller nåt för han pratade jättehögt, med alla och svamlade lite. Han sa tillochmed att en passagerare hade luktat på honom för att han trodde han var full men att han visste huur tråkigt det var att åka buss så han försökte liva upp det lite blablabla.. Lite skumt faktiskt! Får hoppas att han bara var glad.

Idag jobbar jag, imorgon också. Sen har jag 4 dagar ledigt :) Tog ut lite komp så jag kan leva några dagar..

Nu blir det gymet.

Inga kommentarer: