söndag 28 mars 2010

Psycho

Söndagen är snart slut. Klockan är rätt mkt och jag står i köket och lagar mat haha.. Vad ska man göra när man är hungrig liksom?

Har varit på 22års firande idag. Innan dess bev det en tur till stan. Skulle egentligen bara hitta presenter men det blev lite nya kläder till mig själv också. Ärligt talat blev det mest till mig själv. JA och jag stötte på världens psykfall vid triangeln. Hon började snacka med mig från ingenstans och var hotfull och kallade mig saker. Detta var en vuxen kvinna(hon berättade att hon var 49 år) som såg helt normal ut men tydligen var hon allt annat än sane. Påstod att hon var designer för HM. Wow. Gick runt med en obehaglig känsla efteråt och såg mig över axeln hela tiden. Läskigt!

Kl 14 gick jag till "kalaset" och kom hem nyss. Funderade på att gå ut och "ta en öl" men mitt bättre jag sa till mig att gå hem istället. Så här sitter jag.

Nu ska jag äta. Godnatt på er!

Inga kommentarer: