måndag 8 mars 2010

Dröm

Vaknade nyss och jag hade en skitkonstig dröm. Jag drömde att jag var på nåt ställe med massor av folk. Så kom Tupac dit, fast han är död. Och han var rätt snygg.. Och en kille hade en läxa från skolan där han skulle fylla i ord som saknades från en låt som Tupac rappar. Så han bad honom om hjälp och så sa jag "Tänk om du inte får alla rätt nu" Haha. Sen trampade jag i hundbajs och blev jagad av en doberman. Sen vaknade jag. Weird!

Jag har äntligen tagit mig igenom min lååånga arbetsvecka och idag är jag ledig. Vet inte riktigt vad jag ska göra och det är inte så fint väder som förra veckan tyvärr..

Igår hade jag delad tur och träffade Lina under min rast. Vi åt gröt och pannkakor och handlade på ICA. En riktig dejt med andra ord. Det är nog det ända jag gjort i förra veckan. Denna veckan händer det lite mer.

Inga kommentarer: