fredag 5 mars 2010

Stör mig

Kan man ångra ett raderat SMS så det kommer tillbaka? Jag lånade ut en gammal mobil igår och tog bort alla SMS sen kom jag på att där va åtminstone 1 som jag ville ha kvar! Fan fan fan! En "dikt" som en kille från Australien hade skrivit till mig, den var ganska rolig. Jag stör mig asmycket nu. PLUS att det visade sig att telefonen inte funkade med comviq så han som lånade den hade ändå ingen användning för den. Det har stört mig hela kvällen igår och hela morgonen idag.. Jaja vad ska man göra? Det var inget livsviktigt precis men det STÖR MIG.
Men iallafall, livet går vidare, man ska inte gråta över spilld mjölk etc etc.

Jobbar idag med (såklart). Men innan dess tänker jag hinna med både et ena och det andra dvs. träna, vila, städa gästtoaletten och lite annat. Alla som är lediga ha en trevlig dag/helg.

Inga kommentarer: