torsdag 3 juni 2010

God morgon, eller god kväll om ni vill.. Vädret är sådär idag, men det ska tydligen bli jättevarmt och soligt senare idag. Bara för att jag skrev det tittade solen fram nu. Men fint väder eller inte så har jag inga planer idag. Nånting måste jag ju göra för det går inte att bara sitta hemma när man är på semester. Det är bara så trist att göra allt själv.. Och drygt med bussarna. Jag får liksom inte tummarna loss att åka nånstans.

Igår skulle vi hitta på något men vi var båda trötta så det slutade med att vi somnade efter att ha badat Carmelo, Sabas hund, för det verkar som att han har loppor.. Inte så kul men loppor kan iallafall inte bo på människor så vi är safe..

Ikväll blir det utgång till ett ställe som heter Playhouse, i Hollywood, om jag orkar. Saba har missat 3 läkartider den senaste veckan på grund av för lite sömn så om jag drar ut blir det med hennes flatmate Neda.

Ahh kan solen komma så jag kan sola, jag vill bli brun! Jag har fått färg men inte tillräckligt jag är fortfarande albino som vanligt..

Och jaa förresten så bor det ett riktigt äckel här på gatan. Jag lyckas alltid tajma så att jag möter honom när jag ska någonstans. Han ser ut som ett riktigt slisk och kläcker ALLTID ur sig nån creepy kommentar. Nä ush, han skulle jag inte vilja träffa ensam på kvällen. Och jag vill be honom att dra åt helvete men jag är för väluppfostrad så det blir aldrig av..

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen och fräscha upp mig så jag kommer nånstans idag..

Inga kommentarer: