torsdag 3 juni 2010

Så ja!

Nu är vädret prefekt! Jag vet inte hur många grader det är ju det här med farenheit men det är VARMT iallafall.. Ligger ute i solen med min nya bästis, datorn! Det börjar steka lite nu men jag är också osmart som solar mitt på dagen.. Men HUR ska jag annars bli brun??

Tänkte ligga här ett tag till, sen gå in och fräscha upp mig lite innan jag ska gå och handla lite middag till ikväll. Jag har blivit hemmafru, maten står på bordet halv 7 när Saba kommer hem..
Mer än så lär inte hända under dagen det känner jag det är för varmt för att flänga runt och ta massa bussar. Men det hade varit nice att liga på playan idag, synd att det inte är närmre. Men på Lördag ska vi ha en heldag med stranden och sen lite skönhetsbehandlingar och avsluta med middag ute.

Imorgon ska jag försöka få med mig de andra till en Comedy club och sen vet gudarna var kvällen slutar. Bara 3 dagar kvar här nu och sen en jävulsk flygresa hem, suck!

Men det ska bli kul att komma hem till lägenheten så jag kan få ordning på den, det ser ut som fan där nu.. Skickade ett mess till mor och bad snällt om att hon gärna fick fixa lite där, typ köpa matbord och byta ut sägstommen.. Vi får se!

Inga kommentarer: