onsdag 23 juni 2010

Köp min samba

Sitter hos Lina och lyssnar på lite Cornelis. Vi ska snart äta nåt mumsigt som hon lagar. Jag stod för salladen :) Det är mysigt att bara hänga och snacka lite skit, speciellt när det är fint väder såklart. Väder väder väder, allt handlar om vädret..

Är ledig imorgon också så det blir antagligen västra hamnen med Steffie om vädret (kolla) är fint. På kvällen blir det lilla torg och därefter rockklubb på CG. Skönt att veta vad jag ska göra så jag slipper tänka på det imorgon hehe.. Helgen vet jag ju redan vad jag ska göra, suck, men den ar slut den med. Ja förresten, när är det sommarsolstånd? Det känns som att det snart kommer börja bli mörkare igen och det gillar jag ICKE. Men inte tänka på det nu!

Jag tänker positiva tankar, inget är sagt...

Ciao

Inga kommentarer: