torsdag 10 juni 2010

Home sweet home?

Ja då var man hemma igen, i sin EGEN lägenhet. Känns jättebra men jag önskar att den var helt färdig nu.. Det kommer nog ta sitt lilla tag.

Men ush vad jag har en dålig dag idag känns som att jag bara vill krypa ner under täcket och gömma mig. Har lust att gråta en skvätt också men då förstör jag sminket och jag orkar inte se förjävlig ut on top of everything else så inga tårar här inte.. Vädret suger! Men detta är väl svensk sommar suck. Ahh asså Sverige är världens vackraste land på sommaren NÄR det är fint. Varför kan det inte vara sommar när det ska vara sommar? Näää det ska regna och blåsa. Jag kommer nog inte gå ut härifrån mer idag. Hade varit mysigt med lite sällskap men inte ens det kan jag väl få.. Det enda positiva idag är att jag faktiskt köpte rätt sladd till datorn så nu kan jag använda den (som ni kanske märker). Well done, Anki.

OCH det allra värsta är att jag börjar jobba igen imorgon. Känns riktigt jobbigt, jag är inte nöjd än. 2 veckor till hade suttit fint. Men jag valde ju själv att ta tidig semester så.. Ahh om jag hade vunnit massor med pengar hade jag ALDRIG jobbat mer, bara gjort trevliga saker. Manikyr, pedikyr, massage, frissan, ansiktsbehandlingar, shopping, fikor.. ja ni fattar. Jag hade ALDRIG tröttnat och om jag mot förmodan skulle tröttna kan man alltid hålla på med lite välgörenhet osv. Kanske starta ett eget litet företag.. Ahh drömma kan man ju..

Inga kommentarer: