onsdag 20 maj 2009

Boom boom pow

Jobbar idag med men imorgon är jag ledig. Gud vad skönt! Blir antagligen hem till Lisa och träffa Maria och lilla Noel. Ska bli spännande att se hur stor han har blivit.

Det åskade som bara den inatt. Blixt och dunder! Blev väckt av Shela som var lite rädd. Hon sökte skydd bakom mig, framför mig och tillslut under sängen så då kunde jag somna om igen..
Det märks verkligen inte att det har åskat nu, det är soligt och fint ute. Tur för mig eftersom jag ska cykla ikväll. Är väl inte så pigg på det men det är iallafall lite motion. Och jag slutar kl. 22 så det är skönt..
Ska försöka se en film när jag kommer hem. Har ju en massa nya filmer, tack vare Lina, som jag inte sett än. Jag hinner liksom aldrig på förmiddagarna när jag jobbar och orkar inte när jag kommer hem men ikväll ska jag ta mig i kragen.

Haj

Inga kommentarer: