onsdag 13 maj 2009

Fett

Idag är jag alltså ledig. Men vafan, det är inte så kul närman är "fånge" i sitt eget hus. Eftersom vi har (vanliga, hederliga, dock ej unga och snygga) hantverkare hemma så måste tydligen nån vara hemma. Egentligen fattar jag inte varför. Jag tror inte precis dom kommer sno något, och om dom skulle vilja göra det hade dpom kunnat göra det när som helst för jag har legat o sovit ändå. Men men, nu har jag ju lovat så då får jag snällt sitta hemma.
Men när Lina var här förra veckan la vi över massa filmer från hemmes hårddisk till min så jag har iallafall saker att titta på.. det bulla e att jag får titta på datan. Men vad gör man inte för att få se lite Edward Cullen ;) JA, självklart väljer jag Twilight som jag redan sett ett antal gånger, istället för nån som jag inte har sett typ Australia eller Patrik 1,5. Men jag tar det senare..

Ja det känns som att detta kommer bli en dag i den rätta soffpotatisandan. Lite ångest ändå.. Har redan ätit frulle+lunch på en gång haha.. vadska jag äta sen?

Inga kommentarer: