tisdag 19 maj 2009

Tuesday

Guten morgen. Då var det tisdag. Imorgon onsdag.. Dagarna och veckorna går riktigt fort tycker jag. Sjukt att jag varit hemma i över 2 månader nu. Eller att jag BARA varit hemma i 2 månader, för det känns som en hel evighet sen jag andades Sydneyluft. Har jag verkligen varit där? Ibland undrar jag.
Men nu är där tydligen kallt och jävligt och här är ju fint och soligt (för tillfället) sä jag klagar iallafall inte..

Jobbar även idag (och imorgon) men jag börjar inte förrän halv 4 så jag tänkte använda dagen till att göra något vettigt. Typ städa lite. Sen får man ju se hur det blir med den saken.. Men jag borde göra det för här ser ut som fan! Verkligen. Folk kan ju tro att jag trivs med skiten, men jag har bara lite svårt att ta tag i mig själv här hemma. Grottan lockar mig inte till att städa. Jag vill ha ett ljust rum med mycket fönster. Det hade definitivt fått mig på städtankar. Aja, keep dreaming..


Inga kommentarer: