fredag 22 maj 2009

Brrr

ja det är inte direkt på den varma sidan idag, men det har inte regnat vilket jag är glad över eftersom jag cyklade idag. Ja, inte till jobbet förstås för så duktig är jag inte, utan på jobbet.. Men det var inte skönt det heller.
Har legat och myst framför TVn sen jag kom hem men nu ska jag iväg till Fancy och laga lite mat och dricka vin. Börjar inte förrän halv 3 imorgon.

Igår var jag ledig och skulle försöka klämma in så mycket så möjligt på en dag. Så under dagen träffade Jag Lina och Steffie, vi chillade hemma hos Lina. Det är så mysigt där. Och lille Casper (en hund) är såå söt :)

Sen åkte jag hem till Lisa och där lagade jag, Lisa och Stina bakad potatis med hemmagjord skagenröra. DET var inte dumt! Tyvärr var vi lite hungriga så vi tog ut potatisen lite för tidigt. Medan vi åt dom lät vi dom andra ligga kvar i ugnenoch när vi ätit färdigt och var mätta var dom FÄRDIGA, haha.. Men det var gott ändå!

Lisa har åkt till Stasso för att festa/mysa/annat? Ha det så kul ni 2 mupps! Nu ska jag gå ut i kylan för att ta mig till Stenbocksgatan.

Ciao

Inga kommentarer: