söndag 24 maj 2009

Jag ändrade lite på bloggen nyss. Kände att det var dags för lite changes.. Nu är det ju vår(?) och och soligt, varmt och ljust(!?!?) så jag tyckte att en svart bakgrund var lite tråkigt. Och eftersom jag inte ar ett stort fan av färger fick det bli vitt istället.

Och vad är det här med vädret? Hallå! Jag blir såå trött! Ena stunden är det fint och nästa sekund pissar det ner. Kul! Tänk inte på oss stackare som MÅSTE gå ut, utan paraply eftersom man lyckats glömma alla man äger på diverse ställen. Livet är underbart!

Ahh, jag är iallafall ledig idag.. men allt jag vill göra är mysa framför TVn. Vad har hänt med mig? Sen när blev jag så tråkig? Måste rycka upp mig snart..

Jag ska ska antagligen med och träffa släkten om en stund. One for the team, ni vet. Och det är ju grillfest, gudbevars! Så jag antar att jag har en dejt med min för tillfället enda stora kärlek, MAT! Ni känner mig.

Men det är dags att ändra på det. Nu är det snart sommar. RAGGA.


Bråttom bråttom.

Ciao

Inga kommentarer: