söndag 31 maj 2009

Fly

Jag kollar lite bilder från resor och har lust att bara ta mitt pick och pack och åka på en härlig weekend i ett främmande land. Helst nånstans jag aldrig varit förut, och det är många ställen det. Har tyvärr inte många helger ledigt i sommar så det lär få vänta till Augusti eller nåt men jag SKA göra det.
Att bara gå runt och titta på saker, ta det lugnt, mysa, träffa nya människor och såklart ska det va fint väder också.



Jag har även tänkt på hur det skulle va om man åkte på semester själv 1 vecka. Tror jag hade diggat det faktiskt. Ska nog testa på det en vacker dag. Bara göra sånt som man själv vill, inte behöva rätta sig efter vad andra känner för. Bara vara.
Men som sagt, det får vänta. Men det gör inget. Jag har det bra sålänge.

OCH dessutom fick jag reda på att skattepengarna kommer redan nästa vecka. Härligt.

Inga kommentarer: