söndag 21 juni 2009

19 juni

Igår var det midsommarafton, om det undsluppit någon, och jag tror varenda kotte festade och hade skoj. Själv var jag hos Lisa med tjejerna(minus Anastasia) och grillade och hade trevligt för det mesta. Lite drama men sånt hör väl till?
Åkte vidare till en fest i Bellevue sjösida och mötte upp Christian. Stötte även lite oväntat på 4 vänner där som jag inte sett på ett bra tag.
Vi blev ännu fullare och det slutade med att jag och Christian +en tjej till stack till Breeze och svängde våra lurviga. Jag har INTE mått bra idag kan jag säga, men jag är med all säkerhet inte ensam, och jag har träningsverk. Var väl hemma vid 4 tiden eller nåt så denna dag har varit en soffdag. Mysigt. Jag tror faktiskt morgondagen kommer vara det också.
Vid 8 tiden ikväll frågade Towe om jag vill hänga med på en fest i något stort hus på landet. Det lutade liiiite åt att vi skulle dra men man kunde inte ta sig därifrån utan var tvungen att sova där om man inte ville betala 4534794856394 kronor för en taxi så vi struntade i det. Lite jobbigt när man ställt in sig på att va hemma och är mysklädd och trött, att ändra till partyhumör. Nästa gång är jag på!

Nu väntar sängen på mig så ha det fett...
Glad midsommar!

Inga kommentarer: