söndag 28 juni 2009

Ja då var det söndag och det är lika med jobb imorgon. Men det är helt OK, bara det är fint väder. Fast inte för fint för då lökar man ihjäl inne på jobbet..
Har haft en chill dag idag. Solat lite i trädgården (det syns inte), läst mina böcker, glott på TV och lagat mat. Jag är lat, I know, men jag behöver ha sånna dagar ibland. Och jag ska sticka till stranden nån dag också.. bara jag orkar.
Men det blir iallafall minst ett dopp i Vättern om det är så här fint väder när vi åker till Motala. Jag och Lisa var ju dom som vågade förra året. De andra krukorna tyckte det var för kallt.

Steffie fyllde 21 igår(grattis, grattis) så jag träffade henne efter jobbet och vi stack till en "förfest" och sen till Lilla torg. När det stängde gick vi till Orvars korvar... ett bra slut på en kväll.

Inga kommentarer: