torsdag 4 juni 2009

I stand alone

Eller, ja, jag kommer att göra det, onsdagen den 10/6 kl 20.00. Jag har bestämt mig för att gå ensam till koncerten eftersom det inte finns en endaste i min vänskapskrets som vill hänga på (har tillochmed erbjudit mig att bjuda) och se THE Crüe. Jag har aldrig brytt mig om sånt.. vill jag göra något så GÖR jag det och då får jag väl stå där ensam om det ska va så. I've done it before. Men jag tänker åtminstone ladda upp med ett par groggar innan jag går dit. Ännu sorgligare kanske, men who cares.. Jag tänkte iallafall boka biljetten ikväll, eller absolut senast imorgonbitti så ifallifall, mot alla odds, någon skulle ändra sig... call me!


Annars jobbar jag ikväll med och sen är jag ledig 3 dagar, woho! Så skönt de ska bli och fullspeckat schema hela helgen.. Bara skattepengarna kan komma imorgon så jag kan köpa det jag tänkte. Hoppas! Annars får jag ta det lugnt och vänta en vecka till.. och det gillar jag INTE.

Inga kommentarer: