lördag 13 juni 2009

Nåt är ju fel

Jag kommer fortfarande inte in på min melj. Det verkar som datorn har flippat ut totalt nu jag undrar om det kan vara ett virus kanske.. En liten påminnelse om att jag borde ha uppdaterat virusskyddet för väldigt längesen. Too late nu och det är jävligt störigt det här. Nu måste jag väl omformatera. Men jag är inte så hajj på sånna saker så jag väntar lite till och hoppas på det bästa.

Ikväll är det studentskiva (jag vet det är lördag) och sen får vi se. Tänkte inte göra något ikväll eftersom jag kom hem kl 6 imorse och är rätt bakis men när Lina sa att hon skulle "ut" ikväll tänkte jag att det här vill jag INTE missa. Det är inte var dag man ser henne i stan. Ja det är inte ens säkert att hon kommer ihåg hur man hittar dit.. Men vi får väl se vad som sker.

Jag kom som sagt hemrätt sent(tidigt?) imorse efter en blandad kväll med middag hos Fancy, sen gick vi till Boomers för att uptäcka nåpt nytt. Ett hak men drickan var fan billig. Hade en trevlig stund med tjejerna men sen vill alla hem utom jag så jag stack väl vidare och träffa Steff och Cykel-Sara. Drack lite mer och hamnade tillslut på slagt vid 3 tiden. Kvällen avslutades med 3 kulor mos från Pölsemannen och sen hem och sova. Var full när jag la mig så jag mår som jag förtjänar. Men jag hinner inte vila idag så det får vänta tills imorgon. Då jävlar ska jag sova!

Inga kommentarer: