onsdag 24 juni 2009

Updates

Slutade 12. Stack hem och hämtade Shela och körde till Limhamnsfälten. Tog en lång promenad och vovven kunde springa fritt. Trampade på en Humla. Jag vet inte hur den lyckades ta sig in i min flipflop men ont som fan gjorde det iallafall.
Åkte hem till pappa efteråt, för en gångs skull, det är inte ofta jag träffar honom. Där har blivit såå fint där. Vi tog en fika i solen sen åkte jag hem igen.
Eller nej, jag tänkte på hemvägen att jag skulle tanka bilen för en gångs skull. Tydligen har jag aldrig tankat denna bilen förr. Det märkte jag när jag först kör in bilen på fel sida och sen inte får upp tanklocket. Lite pinsamt faktiskt. Bimbovarning typ. Fick ta hjälp utav en anställd på Statoil. Men men, tankat blev det till sist..

Nu ska jag ta en liten nap för sen är det tänt att jag ska träffa tjejerna och hitta på något..

Inga kommentarer: