torsdag 3 mars 2011

Bye bye, mandlar!

Börjar må lite bättre nu, men det där med att äta kan jag bara glömma. Har fått i min lite proviva och några skedar youghurt, men jag luktar bajs i munnen och det gör med andra ord även det jag försöker äta. Plus att det gör jävligt ont.
Mamma kommer och hämtar mig snart och jag har planerat att vi ska åka och handla lite glass och andra mjuka saker så jag inte svälter ihjäl. Har ingen vidare aptit men jag ska göra mitt bästa.

Operationen gick bra. Känslan att bli sövd var både läskig och spännande. Att veta att man kommer sova inom 10 sek och märka hur man glider bort. Och helt plötsligt är man vaken igen och allt är klart och man mår röv. Men jag fick en spruta med nåt morfinliknande efteråt och det var riktigt skönt. Men jag låg på uppvaket länge, jag orkade knappt öppna ögonen.

Och jag har fått ett sjukt trevligt bemötande här på Lunds lasarett, kan inte klaga på någonting. Nästan lite mysigt att vara här och bli omhändertagen hehe.

Nu ska jag hem och kurera mig! Hoppas på att var bra om cirkus en vecka om inga komplikationer uppstår.

Inga kommentarer: