torsdag 17 mars 2011

Det har börjat bli bättre och bättre väder. OK, det är fortfarande kallt och blåsigt men solen har iallafall visat sig flera dagar nu. Inte för att jag har kunnat njuta av det, för jag har varit sjukt igen, men det ser trevligt ut från insidan.
Nu börjar jag bli bättre och det var ju jävligt tur för jag SKA jobba imorgon, har inte tid/råd att vara borta från jobb mer denna månaden. Speciellt inte när jag kommer vara borta två veckor nästa månad också. Det känns taskigt mot mina kollegor men vad ska jag göra...

Har funderat på det här med makeup artist utbildningen och jag vill ju göra den, men jag känner faktiskt inte för att punga ut med 45.000 för skojs skull. Jag hade gjort det om jag haft lite mer pengar men det är inte så smart att snåla ett helt år och se ta alla sina sparpengar till det.. Nixpix. Så jag ska se om det finns nån helgkurs eller nåt och göra det istället.
Det betyder att jag kan söka in till universitetet redan till nästa vår och att jag definitivt kan köpa en bil snart! woho!

Nu blir det lite frukost. Tror jag ska laga mannagrynsgröt. Sen ska jag vila mig ordentligt hela dagen så jag kan ge gärnet imorgon kl 07.00.

Inga kommentarer: