måndag 7 mars 2011

Tråkigt

Nu har det snart gått en vecka och jag mår inte speciellt bra. Tycker det gör lika ont som dagen efter operationen, men det kan ju tydligen ta upp till 2 veckor. Och det kan jag förstå så som jag ser ut i munnen. Det ser riktigt äckligt ut och det luktar ruttet.
Känner mig inte sjuk, men är trött hela tiden. Och hungrig! Har levt på glass och kräm i flera dagar nu för det gör så ont att äta, förutom igår då jag tvingade i mig massor med mat (följde med mamma på släktkalas). Jag åt fruktsallad, lasagne, köttbullar m.m. Kanske inte så smart men jag var hungrig och mådde lite bättre. Idag mår jag sämre igen och har bara kunnat äta lite kräm.
Trodde jag skulle kunna börja jobba på onsdag igen. Jo, tjena. Det kommer inte hända. Får nog ringa efter ett sjukskrivningsintyg idag :(

Inga kommentarer: