tisdag 22 mars 2011

Grrrrrrrrr

Skiiiit! Är på sinnes dåligt humör nu. Jävla Malmö stad som inte kan göra något rätt! ÄT BAJS (moget, jag vet)

Asså jag FATTAR verkligen inte varför jag är så arg alltid nuförtiden. Jag vet jag har skrivit det innan men asså serre, detta är inte normalt. (Jo, detta är kanske normalt, för vem hade inte blivit lack om dom missade 5000 av din lön så du får dom en månad senare? Jag jobbade bara extra för skojs skull jag behöver inte alls dom pengarna.... NOT! Idioter. )
Men all annan ilska jag går runt med. Mycket märkligt. O det går inte att skylla på att jag slutat röka det är fan längesen nu.

Don't mess with me just nu säger jag bara..

Är förresten fortfarande förkyld men nu mår jag så pass bra att jag tar tag i mitt liv. Igår lagade vi en chilli med matlaget och spelade kinnect , asball!
Idag ska jag masa mig iväg till lilla torg, tyligen är uteseveringen ute nu.
Imorgon ska jag ha sovmorgon! Har börjat 7 för många dagar nu...

Nu ska jag gå o baka en kaka till min nya granne.

(Nej, jag bara skoja)

Inga kommentarer: