lördag 26 mars 2011

Jobbhelg igen. Jag minns knappt när jag var ledig och frisk en helg sist... Men jag vet när jag kommer vara ledig och frisk nästa gång (förhoppningsvis) och då ska jag NJUTA!
Men varför inte utnyttja det fina vädret och ta en promenad ner till apoteket innan jag börjar jobba. Min pollenallergi plågar mig just nu, det kliar som fan i ögonen och jag är snuvig. Var ju förkyld innan så jag vet inte om jag bara är allergisk nu eller om jag fortfarande är lite förkyld. Tabletterna jag har här hemma hjälper ju inte :/ Men det ska det bli ändring på idag, så jag kan börja träna nästa vecka igen. DET behövs!

Igår fyllde Maria år så det blev en liten tur hem till henne efter jobb. Trevligt att träffa alla vänner, det blir inte allt för ofta nuförtiden. Idag jobbar jag till 21 och sen ska jag en liten tur till en födelsedagsfest för Andrea och Kornelia och har jag tur eller vad, festen är typ 300 meter från där jag bor :) Börjar halv 8 imorgon men eftersom man ställer fram klockan blir det ju halv 7 snyft. Det blir inte många timmars sömn det men det får gå.

Sen är det 8 jobbdagar kvar av min långkörare. Ska bli skönt att vara lite ledig sen!

Inga kommentarer: