söndag 13 mars 2011

Wawawiwa

Holy shit! Gårdagen tog mig tillbaka till år 2001. Fjortisfylla OCH Videdalare. Nästan lite nostalgi ju...
Det blev wild o crazy på 100års festen igår. Vi blev alla kanonfulla och dryga, men det konstiga är att jag minns hela kvällen hur bra som helst (tror jag). Jag blev verkligen riktigt dum igår. Det är så det måste kännas att vara underbegåvad. Någon frågade mig något och jag ville svara men kom inte på det löjligt enkla svaret. Jag hade skor som var en storlek för stora och ni kan ju räkna ut vad det ledde till :) Jag bjöd taxichaffören på min halva hamburgare, och sen gjorde jag lite andra dumma saker. I'll tell you this: Bartendern på festen var INTE snål med spriten i drinkarna. Jag drack 2 rom o cola (och lite till kanske) och det var ett bra tag sen jag var så här "glad".

Totalt så var det en rätt bra kväll och jag hade alla mina saker med mig hem :)

Inga kommentarer: