lördag 18 april 2009

090418

Nu blev degt visst fint väder igen. Alla är glada! Är detta en väderblogg eller? haha.. men så e det här i Svealand. Vädret är inget man kan lita på så man pratar om det istället.

Har varit snäll och hjälpt familjen att olja utemöblerna idag. Men nu orkar jag inte mer.. men kom inte och säg att jag aldrig hjälper till :P Nu ska jag lägga mig i solen och läsa en bok lite tills jag "samlat nya krafter".

Igår jobbadet jag till 23, sen stack jag hem till Emmapemma en sväng ochåt prinskorvar och lekte med Kenta(hamster). Sen lyckades jag slumra till på soffan och blev tillslut hemkörd i en bil jag aldrig suttit i förut :P Spännande! Ja det summerar min fredagskväll rätt bra..

Ikväll blir det nog ett kort besök på Möllan innan jag går och lägger mig tidigt för jag börjar 7 imorgon :(

Inga kommentarer: