torsdag 23 april 2009

Snälla kom och hjälp mig!

Ett citat värt att minnas hehe.. jag vill använda mig av det nu för fy fan vad pollenallergi är hemskt! Jag känner mig helt tjock i huvudet. Och att det ska få förstöra en sån här fin dag! Nä, det ska det fan inte. Har för en gångs skull tryckt i mig en tablett som sägs hjälpa men än märker jag ingenting.

Jobbar ju kväll hela veckan och jag måste säga att det är väldans osocialt. Kommer inte träffat familjen förräns på söndag. Alla sover när jag kommer hem och jag sover när dom går till jobb. Men det är rätt nice att sova länge på morgonen.
Och det är ju fredag imorgon. Mina helger har inte direkt varit helger på sistone. Det känns som att det kvittar vilken dag det är. Men efter denna är jag långledig 2 helger woho! Jag jobbar faktiskt bara en dag nästa vecka för den delen. Fast det är ofrivilligt. Hade gärna jobbat 2,3 dagar till. Men är man vikarie har man inte så mycket att säga till om. Det är ju lön på måndag så det hade kunnat va skönt att va ledig. OM lönen hade varit nåt att snacka om. Men min första lön efter resan är inte särskilt fet. 1000 kronor haha! Eller 950 t.o.m. Det känns som ett hån. Jag längtar till den 27 maj. Då får jag en riktig lön plus att det officielt är "nästansommar" då. Hoppas det blir en bra sommar i år! Och då är allergin över för detta året.

Bojkotta björkpollen!

Inga kommentarer: