torsdag 2 april 2009

Sitting, waiting, wishing

Har kommit fram till att mitt liv mer eller mindre går ut på att vänta. Vänta på bussen, vänta på att hoppa av, vänta på att börja jobba, vänta på maten, vänta på vänner, på lönen, på sommaren.. ja på det mesta. Man kan väl säga att jag hjar rätt mycket tålamod. Fast ibland är det drygt. Den som väntar på nåt gott osv.. skitsnack! Den personen som kom på det har aldrig behövt vänta på nånting.

Men iallafall kom jag nyss hem från en fika med Fanny. Satt på Möllan o mös i det fina vädret, fastdet blev lite kallt nu på slutet.

Och nu när jag kom hem såg jag på nätet att Mötley Crue ska spela i Sverige i sommar!!! Woho! Det skulle verkligen varit skitkul att se dom. Fast jag lär inte få med mig någon till Borlänge hehe.. och biljetterna är rätt dyra. Men jag ska spana runt lite. Ska fanimej försöka ta mig dig.

ciao

Inga kommentarer: