torsdag 2 april 2009

April april

Redan april, shit shit. Nu är det en månad sen jag kom hem! Towe och Anna kommer hem i dagarna. Ska bli skoj att höra allt bus dom hittat på :)

Har nu gått brevid 3 dagar på hemtjänsten och det verkar vara kul. Det är lite annorlundra från äldreboende men principerna är ju desamma så detta kommer att gå bra.
Dessutom har husiegård erbjudit mig vik på en tjänst så det känns som att saker börjar ordna upp sig nu.
Cafeet var skoj men det är nog inte riktigt min grej så jag ska sluta där och gå tillbaka till vården. Funderar faktiskt på att läsa till undersköterska och kanske sjuksköterska. Det trodde jag aldrig jag skulle ens överväga. Men det är nånting jag tycker om har jag märkt när jag jämförmed annat. Vi får se.

Ska till cafeet snart, måste fundera ut hur jag ska crack the news för chefen. Hon kommer ju INTE bli glad. Jag är faktiskt lite rädd för henne hehe... Aja jag är ingen mes så jag ska ta tjuren vid hornen och bara göra det.

Nu ska jag föna håret och ordna till fejjan så jag ser ut som en människa och sen.. ja håll tummarna för att jag lever i eftermiddag när jag har pratat med hitler hehe

Inga kommentarer: