fredag 17 april 2009

Told.ya

Jag sa ju att det skulle bli kallt igen. Visserligen skiner solen men kylan(ca. 10 grader hehe) biter mig i näsan. Det blåser som fan. Känns inte som en fredag med tanke på att jag jobbar till 11 ikväll, men det är ju nice att sova lite längre :)

Har äntligen skrivit ut komvuxansökan. Ska se om jag orkar fylla i den idag också. Fast det lär jag inte göra. Jag fattar inte vad det är som är så svårt. Men jag är en mästare på att dra ut på saker. Fast huvudsaken är ju att det blir gjort, ellerhur.

Nu har jag bokat biljetten till Götet också. Eller det gjorde jag redan häromdan. Tummen upp för det. Ska bli spännande att se vad för konstiga människor Stasso hänger med hihi.. Och det var ju ett tag sen man va i GBG överhuvudtaget. Ska sightseea lite den här gången. Eller nåt.

Nu har jag massor med saker att fixa innan jag ska dra till jobbet. Jag är en listälskare så nu ska jag skriva en lista så jag inte glömmer något.

1 kommentar:

stasoo sa...

yeii! men vadå konstiga människor haha, roliga människor! Ni ska hjälpa mig att hålla ställningarna på festen, bara så du vet!