måndag 13 april 2009

Helgen

Har varit en intensiv påskhelg. Är helt slut idag. Ska bara chilla hemma tror jag.

I torsdags åkte jag hem till Steff för att jag inte hade nåt att göra. Tänkte bara va där lite o snacka skit men det slutar med att vi går ut och festar. Det är inte så ofta vi går ut själva så det var kul!
På fredag förmiddag hjälpte jag till att städa(bakis) och sen bar det av till Trelleholla för att träffa lilla Noel och Maria. Vilken söt liten bebis! Man blir nästan lite sugen själv :P Men nej, det får vänta.
Kom hem iallafall. Sov 2 timmar sen jobbade jag natt på Husiegård. Har inte varit där på 6 månader så det var lite ovant men ändå kul. Fast fyfan vad trött jag var.. ush.
Sov 5 timmar på lördagen sen upp för att fixa saker för klockan 2 var det påskmiddag här hemma. Var med på den, sen skyndade jag mig till Riseberga och så åt jag och tjejerna middag hos Fanny också. Grillspett. Sen drack vi så vi blev tipsy och drog till slagt.
Hemma vid 3, upp vid 9. En påskmiddagf till på Söndagen. Hela tjocka släkten plus 5 hundar. Det var liv i luckan, men kanontrevligt. Och god mat så klart :)
Åkte hem med kusinen, blev avsläpt hos Anastasia. Hon har utbytesstudenter på besök så det blev lite vin, lite vodka och tequilarace där. Åt även mat en gång till där haha. Hemma vid 1. Då var man trött!

Så idag har gått åt till att slappa och sova ut så jag är pigg imorgon när jag ska jobba.

Förresten,är det NÅGON som vill gå på Mötley Crüe koncerten?!

xoxo

1 kommentar:

sanna sa...

va fan, det skulle ju vara kul efter att man läste boken.. jag ska tänka på saken ;)
PUSS Sanna