onsdag 15 april 2009

Det har varit fint väder hela veckan. Jag är den eviga optimisten men jag kan bara inte tro att det kommer hålla sig såhär. Så jag är redom med varma jackan utifall att. Och jag vet att jag har rätt..

Anastasia skulle åkt hem i måndags men hon överraskade oss med att stanna 2 dagar till den lilla muppen. Men ida har hon åkt så nu ses vi inte förraän tjejerna och jag åker till Götet för att festa loss.
Jusse har också varit hemma över påsken. Kul, tänkte jag, då kan ci träffas. Belv det av? Nej. Hon skulle komma hem till mig igår så Lina, som också ville träffa henne, kom dit. Där väntade vi förgäver för Jusse hade med sin vanliga otur råkat ut för en liten "trafikolycka" så hon var tvungen att åka hem istället för hem till mig. Så jag ock Lina stack hem till Lina istället och åt spaghetti med köttfärssås istället :) Sen åkte jag till Bo01 med Fanny, Lisi, Anastasia och Stina. Helt vindstilla var det. Crazyyy...

Inga kommentarer: