lördag 25 april 2009

Tandtroll

Goddagens! Jag sitter och snokar runt på massor med bloggar. Underhållning delux, vill jag säga! Alla smutskastar varandra och skryter och tävlar om vem som kan tjäna mest pengar. Jag vet vad jag ska göra när jag har tråkigt iallafall..

Min kusin har för några veckor sen öppnat en godisaffär vid Kronprinsen. Ja, det är lite fjantigt, jag vet. Konceptet var "alltid fräscht godis" eller nåt ditåt. Det är ju kul att man försöker, men godis? Good luck, tänkte jag.. Nu REAr dom ut godiset för att butiken ska slå igen. Naw! Amen bättre lycka nästa gång. Och jag ska ju lätt dit och handla för 3.90 hektot :P Fettsäck! Jag har för den delen ätit godis typ 5 dagar på raken nu. Ush!Åt lite till frukost också.. hål i tänderna?

Sista jobbdagen innan ledighet. Skönt ska det bli. Idag kom jag ihåg att ta en allergitablett. Det glömde jag däremot igår och jag hade ett rent helvete. Kunde inte andas genom näsan på hela dan. det ska vi undvika idag!

Och en sak till. Har alla nu deklaretat? Annars har ni bara en vecka på er, påminner mamma Annika.

Inga kommentarer: