fredag 24 april 2009

i-lands problem?

Kläder är jobbigt. Det hade varit mycket enklare att gå naken. Tråkigt och kallt kanske men myyyycket enklare. Tänk så mycket pengar man hade sparat(men har man inga pengar är det rätt omöjligt att spara). Har hittat flera nya saker i stan som jag vill ha, men på grund av min tajta budget denna månad får jag väl drömma vidare. Eller svälta. Ska försöka vara lite sparsam nu så jag kan gå i stan och kanske köpa något nästa vecka, eller nästa igen? Kanske blir det en lite tur på stan i Götet.. who knows?
jag har faktiskt klarat mig riktigt bra på typ ingenting på sistone. Men jag har ju inte varit ute och festat så mycket. Där Går en hel del slantar annars. Och det är mycket mysigare att bara sitta på en uteservering och dricka lite ändå.. Så detblir nog inte utgång förrän om 2 veckor när det är "Planet Hollywood" fest i GBG. Har inte riktigt klurat ut vad det är, men där ska vara massor med utbytesstudenter. Kanske någon sötlök? Det är ju Stasse som är med och organiserar så självklart kommer vi dit! Har en hemsk lite föraning om att det är en maskerad. Enlighten me, nån!

Är fruktansvärt sugen på att gå ut i det fina vädret och knäppa lite bilder, men inget batter i i kameran. Håller på att ladda den för fullt. Får se om jag hinner sen innan jobb.. 3de osociala dan idag. 1 kvar, sen kan jag börja leva igen. Är ganska ledignästa vecka, jobbar ju bara en dag haha. Det blir inte många pengar..

Inga kommentarer: