söndag 23 maj 2010

Ego boost?

Jag suger åt mig alla komplimanger som en svamp, det behövs kan jag säga. Känner mig så jävla osäker på mig själv många gånger men jag försöker verkligen att inte vara det.. Men vad ska man göra? Och vem bryr sig när någon okänd säger "Abouuu så fin du är" det är ju bara jobbigt. Man vill höra det från rätt person och gärna många gånger, hela tiden.. Orimligt? Ja kanske det men så fungerar vi.

Men skit i det nu. Har nyss kommit hem från gårdsfesten i mitt blivande hood. Så nice det var. Alla var jättetrevliga och jag känner att jag kommer trivas bra! Kände dock att jag behöver min sömn. Det är ju trots allt 4 dagen på rad som det blir krök. Och gårdagen/natten var ju inte nådig. VI drack hinkvis med diverse drycker. 2 nyktra dagar nu ska man väl kunna klara.. Jag känner mig som en alkis fantamig.

Ska nu krypa ner i min skööööna säng. God natt!

Inga kommentarer: